wtorek, 6 listopada 2012

RAZOWE BROWNIE Z WIŚNIAMI

 
Nie jest tajemnicą, że mam słabość do brownie, dlatego dzisiaj kolejny przepis z cyklu ciast mocno czekoladowych z dodatkiem orzechów i dżemu wiśniowego. Wspaniałe połączenie smaków, któremu chętnie ulegnie każdy łasuch.
 

Składniki:
2 tabliczki gorzkiej czekolady
1 kostka masła
3 jajka
200 g cukru
150 g mąki żytniej razowej
100 g orzechów laskowych
2 łyżki kakao
Dżem wiśniowy

Czekoladę roztopić razem z masłem w kąpieli wodnej. Odstawić z ognia i wymieszać z cukrem.
Do masy dodać jajka i dokładnie wymieszać. Następnie dodać mąkę wymieszaną z kakaem oraz orzechy. Masę przełożyć do blaszki (użyłam okrągłej o średnicy 26 cm). Piec ok 20 min. w 180'C.

Upieczone ciasto udekorować dżemem przed podaniem.

6 komentarzy:

  1. Wow, razowe brownie! Dla mnie rewelacja!
    Pyszni u Ciebie - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wyglada;)
    Od jakiegos czasu zagladam tutaj i jestem pod wrazeniem:) Gratuluje talentu, ktory niewatpliwie masz:) a ze lubie kuchcic, glownie dla moich lasuchow (meza i 2-go synka oraz dla siebie rzecz jasna bo uwielbiam slodkosci;)) na pewno wykorzystam Twoje przepisy:)
    Osobiscie preferuje przepisy szybkie i latwe;) gdyz na codzien nie moge pozwolic sobie na te bardziej pracochlone.. ale juz wiem, ze znajde tu cos odpowiedniego:)
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Brownie wygląda przepysznie :)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe komentarze. Szczególnie dziękuję Pandorce za te słowa. Dzięki temu wiem, że to co robię i czym się dziele ma sens i może komuś się przydać. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uległam, patrząc na Twoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń