czwartek, 29 listopada 2012

TORT DLA DZIECKA

Urodziny to zawsze wyjątkowy dzień, który zasługuje na wyjątkowe ciasto. I oto mam przyjemność zaprezentowania tortu, który przygotowałam dla mojej bratanicy na jej pierwsze urodziny. Nie mam jeszcze wprawy z masą cukrową, ale jestem bardzo zadowolona z efektów mojej pracy. Popatrzcie sami. W smaku też jest równie dobry - jest to duży tort, a został zjedzony cały :) . Do jego wykonania użyłam miksu przepisów, które znajdziecie na blogu. Składa się on z biszkoptów czekoladowych (z przepisu Śliwkowy Raj) przełożonych dżemem wiśniowym i masą czekoladową taką jak w Serniku czekoladowym. Wszystko udekorowane masą cukrową.


4 komentarze:

  1. najlepszego dla bratanicy, a tortem trudno oko nacieszyć - piękny!
    pozdrawiam,
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łe, ja też chcę kawałek takiego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. czy dodałaś też krem na wierzch tortu? czy kładłaś masę cukrową od razu na suche cisto?

    OdpowiedzUsuń