środa, 6 lutego 2013

PĄCZKI DLA LENIWYCH

Jutro tłusty czwartek. W zeszył roku robiłam faworki, a w tym postanowiłam zmierzyć się z pączkami. Od kilku dni zastanawiałam się jak podejść do ciasta drożdżowego (zawsze mam z nim problem). No i trafiłam na świetny przepis na blogu "Wypiecz Wymaluj". Pączki bez ciasta drożdżowego. pewnie powiecie, że to nie są prawdziwe pączki, ale ja powie: Są pyszne, proste w przygotowaniu i nie trzeba czekać na wyrośnięcie ciasta, A w smaku puszyste i mięciutkie. Polecam zarówno tym początkującym z pączkami jak i doświadczonym cukiernikom.



Składniki:
400 g serka homogenizowanego waniliowego
3 duże jajka
1,5 szklanki mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
1 łyżeczka olejku waniliowego
1 opakowanie cukru wanilinowego
1 łyżeczka cynamonu
olej do głębokiego smażenia

Roztrzepać jajka i wymieszać z serkiem. Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia, sól, olejek waniliowy i dokładnie wymieszać.
W garnku rozgrzać olej do temperatury 175'C. łyżką nakładać porcje ciasta na rozgrzany olej i smażyć do mocnego zarumienienia. Wyłożyć na ręcznik papierowy dla odsączenia tłuszczu.
Cukier wanilinowy wymieszać cynamonem. W mieszance obtoczyć osączone z tłuszczu pączuszki jak są jeszcze ciepłe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz