sobota, 10 listopada 2012

WARZYWA I OWOCE

Żeby nie było zbyt monotonnie, to dzisiaj nie o ciastach, a o nowej usłudze z której skorzystałam. W czwartek za pośrednictwem fb zamówiłam kosz z sezonowymi warzywami i owocami za 30 zł. Składając zamówienie nie wiedziałam co w nim będzie, a w sobotę otrzymałam je wprost do domu. I oto na zdjęciu możecie zobaczyć co się w nim znalazło.   

Jak powiedziałam mężowi o złożonym zamówieniu to marudził, że drogo, bo za 30 zł można kupić samemu dużo warzyw i owoców, poza tym można samemu sobie je wybrać. Ale po dzisiejszej odstawie zmienił zdanie :) Produktów jest dużo i są bardzo dobrej jakości, wszystko świeże, jędrne i bardzo apetyczne. Zjadłam już jedną gruszeczkę i była pyszna. Kalafior zapewne zniknie dzisiaj na kolację, a na jutro zamarzyła mi się zupa krem z marchwi. mam tylko problem z kalarepą, bo nigdy nic z nią nie robiłam - nigdy jej nie jadłam :) ale od czego są blogi... z pewnością znajdę jakiś przepis.

Polecam skorzystanie z usług Waw.rzywniaka. 
Więcej informacji znajdziecie tutaj: facebook.com/wawrzywniak


2 komentarze:

  1. My kalarepkę chrupiemy na surowo, tak jak marchewkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wskazówkę z pewnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń