piątek, 25 maja 2012

Zaproszenie do świata zwierząt

Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się w styczniu tego roku i jestem pod wrażeniem, że od tego czasu odwiedziło mnie tyle osób. Dzisiejszy post jest zupełnie inny niż pozostałe, ponieważ nie będzie miał nic wspólnego ze słodkimi deserami. :)

Jestem przekonana, że zdecydowana większość z Was ma zwierzę w domu. Małego bądź większego pupila, który z pewnością uprzyjemnia Wam czas, a czasem jest źródłem zmartwień. Zapraszam Was do lektury oraz śledzenia bloga Ani, która kilka dni temu wystartowała ze swoim blogiem dotyczącym zwierzęcej tematyki.

Ania jest pozytywnie "zafiksowana" :) na tym punkcie, a co najważniejsze stale się szkoli w tym zakresie i bez problemu potrafi okiełznać trzy psy, które posiada. Więcej na jej temat oraz fantastycznych zwierzaków znajdziecie tutaj:



Oto moje dzieło :)

1 komentarz:

  1. Oleńko,

    You are so sweet :) :)
    Dziękuję Ci bardzo Kochana, za ten post.
    Mam nadzieję, ze podołam zadaniu i nie będziesz żałować tego wpisu :)

    Oleńko, nie mówiłaś, że masz talent do rysowania... rysunek całkiem jak z filmu Disney`a - Zakochany Kundel

    Pozdrawiam,
    Killala

    OdpowiedzUsuń